´

känns bra att vara saknad

Publicerad 2011-03-03 18:28:33 i Allmänt

Dagens sanning ja.
Just hemkommen från stan, eller just och just, för en timme sen haha.
Träffade Victor en stund, det var mys även om det var kallt ute..
Tog mig från skolan till stationen, samt sprang igenom ett par affärer samtidigt. Hittade ingenting vad jag vet haha. 
Jag älskar att det snart är helg, men jag vet redan att jag kommer sova bort den här helgen om jag kommer fortfsätta vara såhär trött. Lamt jag vet.
Jag ska försöka få bort min huvudvärk, fen är hemsk. Suck my balls huvudvärk.
Dagen slutade bra för mig i alla fall, eller hela dagen har varit bra så vi fortsätter så nu tycker jag
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela