´

Knas

Publicerad 2011-03-06 21:19:56 i Allmänt

Jag tycker att det är så sjukt att jag inte är trött än.. Konstigt med tanke på att jag bara sov 3 timmar i natt. Inte det bästa kanske. Jag kommer ju dels inte kunna somna sen med tanke på att det är söndag. Jag har den tendensen att jag aldrig kan somna på söndagar och onsdagar fråga mig inte varför. Det spelar ingen roll om jag har varit uppe hela natten eller inte det går bara inte somna. Fy inte okej alls. 
Men jag ska snart stänga av datorn och försöka sova i alla fall. Borde verkligen försöka med det.
Sucks.
Cute eller hur, du är så fin!
Tror dock jag börjar bli lite trött nu.

Kommentarer

Postat av: emmy

Publicerad 2011-03-07 10:38:19

:OoooooooooooooooooOOooOOo

nu får du ta oh berätta lite sakewr här

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela