´

Längtan efter dig

Publicerad 2011-03-24 22:08:36 i Allmänt

Alla vet hur jobbigt och frustrerande det är att sakna någon eller hur? Jag känner det just nu faktiskt!
Inte vilken person som helst, utan en sån där väldigt speciell person som har funnits i mitt liv från typ 10 år tillbaka. Ingen mindre än min söta lillasyster. Just nu befinner hon sig... Långt ifrån mig, nämligen i linsdal. Alldeles för långt ifrån varandra enligt mig.
I mitt liv finns det en del som betyder så sjukt mycket så det gör ont i mig. Det gör ont med tanke på att jag inte kan ta hand om allt och alla på en och samma gång men tro mig jag gör mitt fucking bästa.
En sak ska ni ha klart för er, att den här lilla tösen älskar jag över allt annat. Vad som än händer kommer hon liksom alltid finnas där inne, intryckt i ett litet hörn med spindelnät över eller inlåst i ett kassaskåp med fingeravtryckskod så bara jag kommer in så jag får ha henne ifred? Äsch vafan.
Huvudsaken är att jag älskar henne!
Det var liksom det jag ville få sagt, att jag saknar henne, och att jag vill krama skiten ur henne (bokstavligen)
Okej, nä men Emmy, finaste syster Emmy. Jag älskar dig oavsett vad! Även dom gångerna du total hatar mig så älskar jag dig för att du är så jävla bäst <3
Emmy, vet att du kanske kommer att döda mig för dom här bilderna, men det är så fett värt det!
Jag älskar dig lillasyster <3

Kommentarer

Postat av: emmmmy

Publicerad 2011-03-25 06:46:59

Vilken tur att jag älskar dug...

De kommer aldrig finnas ngt som kan få mig att sluta älska min fina syster , du betyder verklig3n allt för mig.. och de e så jävla jobbigt att vi ses så lite,

Det finna ingen som dig glöm aldrig det underbara du <3

Jag älskar dig!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela