´

Lördag

Publicerad 2011-03-26 13:25:28 i Allmänt

Hallihallå, idag var det lördag ja. Gårdagen var fantastiskt bra, älskar att jag äntligen har börjat göra någonting på helgerna. Satt ju ute och rökte vattenpipa med Nelly, älskling och Adam, mysigt värre. 
Victor och jag åkte hem till mig vid kvart över tio sen gick vi och la oss typ. Somnade inte fören ett tiden efter vi hade kollat på south park och the dudesons hah.
Babe åkte just hem så jag har precis duschat och jag ska börja göra mig iordning. Nelly kommer hit senare, sen åker vi till stan med mamma och pappa för att äta gott och bowla. Nu ska jag fan vinna haha.
Önska mig lycka till då.. Bud på att ta med filmkameran och filma alla strikes jag gör ;)
Slänger upp kvällens outfit senare, så vi hörs sen!
Tack Victor för en mysig helg, puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela