´

ojsan

Publicerad 2011-03-29 12:51:28 i Allmänt

Gick upp kvart över sex idag, fixade mig och åt sen gick jag till bussen. Jag ville inte gå av den idag för jag var så sjukt jävla trött. När jag kom in till stan tog jag kvart i åtta bussen hem igen. Det var lamt att åka den bussen för det är ju skolbuss som skulle till braås. Somnade nästan på hem vägen så jag orkade knappt gå hem sen när jag klivit av bussen.
När jag kom hem gjorde jag lite mat sen gick jag och la mig. Jag vaknade nu? Halv ett? Inte det bästa kanske. Skönt att vara ledig imorgon. Går bara på torsdag också sen ska jag vara flytthjälp på fredagen gött som f-än.
Usch, jag ska försöka ta mig ut på en promenad sen när mamma och pappa har kommit hem och efter jag har ätit mat. Kommer ju säkert inte göra det men ah. 
Fyfan jag förstår inte varför jag är så trött hela tiden, börjar bli orolig. Måste be pappa ringa till den där saken snart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela