´

Skönt!

Publicerad 2011-03-30 20:12:33 i Allmänt

Äntligen hemma!! Efter att ha varit "strandsatt" i sandsbro i en halvtimme och gått runt på maxi sen typ... sex så är jag rätt belåten! Fyfan vad jag är trött nu. Det blir ingen promenix för mig idag med tanke på att jag gick runt inne på maxi haha ;)
Får ta mig en rejäl powerwalk imorgon istället. Jag har allvarligt talat träningsvärk från gårdagens runda! I hur dåligt skick är man inte i då egentligen maha?
Åt på pizzeria 11 innan. Super gott var det! Kebaben var typ, aaaaaa himelriket haha!
Ska ner och göra lite te och ta en alvedon nu, varför har jag ont i huvudet för. Nä vene.
Kanske ska in och shoppa imorgon, har inte riktigt bestämt mig än. Nelly ville att jag skulle släpa  med kameran och fota henne och Adam! Men jag får väl se lite hur jag gör! Det lär märkas.
Anyways, hörs senare kanske kanske!
culatör

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela