´

STOLT CHEY!!!

Publicerad 2011-03-29 16:30:28 i Allmänt

åååh fyfan vad jag är duktig, är så sjukt stolt över mig själv. Jag har varit ute och gått nu igen och vet ni vad? Jag trotsade vädret!! Det regnar satan ute och jag gick ut ändå! Inte nog med det så har jag ju världens bästa vän som peppar mig på det också tack babe jag älskar dig nelly!
Gick i fort tempo och jag var nära på att stanna flera gånger för att mina vrister inte klarar av att gå långt längre men nej jag stannade inte en enda gång jag jag sprang över en gata moha! Alltså ni fattar verkligen inte hur glad jag är för att jag verkligen gör det här! Galet haha.. Överdrivet glad är jag hihi.
Wello, nu ska jag ta mig en dusch sen vänta på mat! Wonderful

Kommentarer

Postat av: NELLY

Publicerad 2011-03-29 17:25:13

vristerna blir nog bättre när du börjar bli van att promenera :D:D hihi

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-03-29 17:34:41

grattis gumman<333 hur gör du för att orka egentligen? :o

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela