´

svenska

Publicerad 2011-03-25 12:29:45 i Allmänt

Vad var det för mat idag egentligen? Biff med skinka i typ? Var fan helt okej ändå men aja.
Sista lektionen nu, 45 minuter kvar till rast sen är det bara 1 timme och 45 minuter kvar till helg!
Att vi orkar med våra jäkla tre timmars lektioner egentligen, sjukt segt om man tänker efter. 

Sitter och skriver på mitt och Felicias arbete om Amfetamin och Kokain, rätt intressant. Synd att Felicia inte är här uhu.  

Det är galet kallt i klassrummet också, men jag orkar inte ha jackan på mig för då blir det kallare sen när vi går ut. 2bad.  

Ska ta mig bort till stationen sen när jag slutar och möta upp Victorjävel, tar bussen till Rottne direkt och träffar Nelly och Adam! Helt freakiN galet att vi har träffats varje helg 7 veckor tillbaka nu! Älskar att umgås med dom människorna. Man kan liksom va sig själv höhö. Tror inte vi klarar att vara utan varandra ;)
Bäst att jobba lite till så man hinner klart det här någon gång. Men det är inte riktigt så man tänker när man har tre timmar på sig att slutföra ett arbete haha.. Här taggar man ju facebook och bloggen istället för att jobba på lektionerna ;) Brukar kolla på film också men det är en annan femma!
Slutbabblat, bloggar senare ikväll eller någonting, puss på er sötnosar! 
Bästavän och jag, gud vad du är bra! Nu är det lite mer än 10 månader kvar tills du hamnar på min vrist älskling <3

Kommentarer

Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

Publicerad 2011-03-25 21:21:30

Ska vi följa varandra på bloglovin ?=) KrAmSiSaR <3

Postat av: amanda

Publicerad 2011-03-26 18:28:49

hoppas verkligen inte du menar att du ska tatuera in hennes namn eller något liknande?

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-03-26 19:42:09

amanda; Jo det ska jag, låter idiotisk jag vet men jag bryr mig inte

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela