´

titanic 2 BIG FUCKING FAIL

Publicerad 2011-03-11 09:49:44 i Emeilia säger sitt

Nu går dom fan ta mig för långt. En TITANIC 2 vadfan tänkte dom med där? Röven? Ah, jag tror fan det.
Sån jävla B-film så det finns ju inte. Allt som hände i första hände i andra.
En tjej, en kille ett skepp. Skeppet sjunker pga isbärg. Killen dör flickan överlever. BEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!
VI LEVER VÄL FÖRHELVETE PÅ 2000-TALET?! Lär er göra film förfan! Det gjordes fan bättre filmer på 80-talet!
Man ser så jävla väl att skäppet är dataanimerat så det finns inte, liksom förhelvete, pinsamt.
HAHAHA jag menar, förfan?

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2011-03-11 09:53:14

HAR dom gjort den här filmen, eller SKA dom?!? haha helt sjukt!!!

Postat av: Linda

Publicerad 2011-03-11 09:59:58

alltså hahaha herregud, det är ju helt jävla galet!? hur kan man!?!??



jag tycker att det är hemskt när man gör uppföljare på "Göta Kanal", men... det här... herregud!

Postat av: Julia

Publicerad 2011-03-12 13:18:38

hahahah! fan vad sämst! jag tänkte se den för ett tag sen, nu tänker jag inte göra det!

PEACE

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela