´

Ledig dag

Publicerad 2011-03-01 21:15:38 i Allmänt

hej och hå vilken glep uppdatering det har varit idag. Men jag har inte haft blogglust.
Kan ju säga att jag vaknade vid ett idag av att mamma ringde och frågade vad jag gjorde. Hade hon inte ringt hade jag sovit vidare till typ två. Det var riktigt skönt att få sova ut i alla fall.

Jag tog en dusch, gick ut, kom in, gick ut med Amanda. Gick hem till Amanda, gick bort till Rebecca och färgade hennes hår ljusare har inte sett resultatet än. Amanda och jag gick till gården som alla andra tisdagar. Det var lite dött där men vad gör det. 
Ja, vad händer imorgon då.. Jag är ledig som varje onsdag vilket är underbart. På torsdag funderar jag på att ta sovmorgon och skippa idrotten eftersom att jag ändå inte ska vara med. Med tanke på att jag har varit sjuk i över en vecka nu, nej jag är fortfarande inte frisk därav stannade jag hemma från skolan idag. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela