´

Lite lame

Publicerad 2011-03-28 17:19:15 i Allmänt

1. fullständigt namn? Emeilia Emmy Madelene Westerberg

2. exakt ålder? 17 år en månad och 8 dagar

3. bor? Braås

4. bor med? Min familj

5. husdjur? Två doggybags

6. färg på ditt hus? Svart som solen

7. när är du född? 20 februari

8. klass? År ett på gymnasiet

9. vilket år tar du studenten? 2013

10. något jobb? Prostituerad typ

11. när ska du sova ikväll? När jag blir trött

13. duschat idag? Ska göra det efter jobbet

14. kramat någon idag? Näe

5. pussat någon idag? Nej >:

16. vad har du ätit? En ”lunchkåv” och något jävla potatismos, en fralla och oboy och flingor

17. dagens klädsel? Grå tights, svarta shorts, Svart linne och svart skjorta!

19. dagens sötnos? Min pojkvän är alltid söt så det får bli han  hihi

20. dagens roligaste? När Emma och jag gick på stan och blev nekade av folk för att de inte ville va med på film!


FAVORIT:

31. film? Borde jag svara Titanic? Nä vene.. Herkules kanske

32. låt? Beror på tillfälle.

33. mat? donken

34. dryck? Cola!

37. stad? GBG tror jag?

38. land? -

39. ämne i skolan? Får nog bli idrott på den..

40. år? 07-09 tror jag


SENASTE:

41. personen du tänkte på? Victor

43. gången du spydde? 25 februari 2010 – fyllespya!

44. gången du grät? Ett bra tag sen nu

45. pizzan du åt? AIK

46. gången du var i göteborg? Förra sommaren när vi hade slutat nian!

47. gången du var i stockholm? Öh, har typ aldrig varit där, körde igenom när vi skulle till finland en gång

ANTINGEN ELLER:

51. svart eller vitt? svart

52. hund eller katt? hund

53. ut & festa eller hemma & mysa? Beror ju helt på tillfälle typ väder och sånt

54. tv-spel eller datorspel? Beror på spel

58. ragga eller bli uppraggad? Beror på

59. big brother eller paradise hotell? Nothing, men isf PH

60. svart hår eller blont? Beror på person. Men jag föredrar mörkhåriga!

61. blåa ögon eller bruna? Älskar mörka ögon!

62. choklad eller lakrits? SALT lakrits!

63. göteborg eller stockholm? gbg

64. högerhänt eller vänsterhänt? Höger

65. coca cola eller fanta? coca cola

66. pizza eller kebab? Beror på

67. randigt eller prickigt? randigt

68. älska eller älskas? Båda såklart

69. leva eller dö? leva


ANTAL:

70. personer du älskar? ÖÖÖÖ älskar min släkt, min pojkvän mina vänner..?

71. personer du hatar? En del

74. glassar du ätit på en dag? Tror det är.. 5

75. festivaler du varit på/ska på detta året? Ingen aning.

77. piercingar har du? Fem i öronen, hade i läppen, har i naveln och tungan

78. personer du saknar just nu? Lillasyster Emmy, Elvira och Victor!

79. gånger ditt hjärta brustit? 2 tror jag

 

VEM:

80. vill du kyssa nu? Min Victor!

81. ska du träffa imorgon? Massvis med skolelever.

82. sjöng du senast för? Öh, mig själv eller mina hundar!

83. hade du senast en msnkonversation med? Jeff!

84. spelade du tv-spel med senast? ÖÖÖ oj, det var typ på julafton med mamma och pappa

86. vill du kasta en sten i huvudet på? Mig själv.

88. är din idol? Hm, min svägerska är min idol lätt för hon är så jävla cool!

 

VAD:

90. gör dig glad? Mina fina vänner, folk som älskar mig.

91. gör dig ledsen? Svek <33333

92. vad vill du helst göra nu? Ligga i sängen, få bort min huvudvärk och mysa med min pojkvän!

93. önskar du att du slapp göra? Gå i skolan jao

94. vill du ha nu? Sommarlov!

95. önskar du dig i födelsedagspresent? En bil!

96. längtar du till? Emmyyyyy

97. tycker du om dina betyg? Helt okej!

98. ångrar du i ditt liv? Den där lilla saken som jag inte säger till någon

99. är det bästa som har hänt dig? Min första riktiga kärlek


Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-03-28 19:35:56

Ja jag är rätt fräsig av mig må jag säga ;) <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela