´

Svar på era frågor!

Publicerad 2011-03-07 19:07:59 i Allmänt

1. älskar du mig?
det vet du att jag gör! (Nelly)


2. Hur många har du legat med?
Jag har haft sex med två stycken

3. Hur gammal va du första gången du hade sex?
Jag hade precis fyllt 14

4. Vad tycker du om dina bröst/rumpa?
Jag gillar värken mina bröst eller min rumpa. Jag tycker att mina bröst är alldeles för stora. Min rumpa har jag inte så mycket att säga om. Men jag börjar få bättre självförtroende om det när jag hör att folk säger att jag har fin kropp, bröst och rumpa!

5. Är du bisexuell?
Haha, nej jag är inte bisexuell även om folk kan tro det med tanke på alla tjejer som jag faktiskt har kysst och pussat. Men man är ju inte lesbisk bara för man kysser sin tjejkompis eller hur ;)?


6. Vill du bli fadder/gudmor till våran lilla bebis? :D<3
Till alla som inte vet det som läser min blogg så ska jag bli faster i Augusti. Och Emelie här är mitt svar till din fråga – KLART SOM FAN ATT JAG VILL! <3

7.Vad tycker du om alkohol/rökning/snusning?
Jag har inte så mycket åsikter om det egentligen. Jag dricker och jag röker när jag själv vill men jag har dock aldrig prövat att snusa. Jag tycker att tobak i alla vägar är onödigt och väldigt dumt men jag röker ändå ibland det var en sak som höll mig borta från rökning- en sak. Folk tror att jag föll för grupptrycket men det gjorde jag inte, det var mitt egna beslut. Jag är inte beroende. Alkohol är underbart enligt mig, nu lät det som om jag super varje helg men det gör jag inte. Jag dricker kanske 4 cider då jag dricker. Jag kan dricka kanske en gång i månaden inte ens det.



8.Du verkar ha ett bra självförtroende, tycker du själv att du är snygg? :)
Ja, mitt självförtroende är väl nästan som alla andras. Jag kan tycka att jag är snygg ibland men bara om jag har smink på mig. Och med smink nu menar jag inte tre ton foundation och ytterligare tre lager puder och typ 5 lager mascara. Utan några lätta streck med ögonbrynspennan och ett halvt lager mascara och tunt lager puder. Jag tycker inte om att se mig själv osminkad och gillar därför inte att visa mig osminkad. Men jag tycker inte att jag är ful kan jag väl inte påstå :)

9.Hur många besökare har du per dag?
Jag har mellan 40/50 besökare som minst per dag.

10. På facebook upptäckte jag att din x-pojkvän är singel, vill du ha tillbaka honom?
Ja, han är singel igen och jag är ledsen för hans skull för jag vill att han ska vara lycklig. Vi har börjat prata väldigt mycket nu på sista tiden och jag kan erkänna att jag fortfarande har starka känslor kvar för honom. Men många av mina kompisar säger att jag inte ska gå tillbaka till honom för dom vill inte se mig sårad igen och det är hårt för mig att höra med tanke på att de en gång sa att vi var så söta ihop. Men i nu läget kan jag inte svara på om jag skulle vilja ha tillbaka honom. Jag gillar allting med honom och även om han inte insåg eller inser det så är han sjukt jävla bra för mig.

11. Vad är det som pågår mellan dig och Viktor? 
Måste bara rätta till stavfelet och skriva Victor haha..
Men oj vad många det är som frågar det men jag förstår er, nyfiket är ju en del av vardagen ;)
Jag och Victor gillar varandra, jag har inte känt mig såhär pirrig i kroppen på nästan ett halvår nu. Men jag kan faktiskt avslöja att vi är tillsammans.

12. Gillar du o suga kuk?
Vilken smarrig fråga. Jag älskar det, hur kan man inte älska att få in en mänsklig kroppsdel i käften som man nästan kvävs av? ironi

13. Har du haft analsex?
Nej, jag har inte haft det och är glad för det. 

14. Finns det något som du längtar till riktigt mycket?
Just nu längtar jag tills jag blir faster, jag har tjatat på min bror och hans flickvän att dom ska skaffa barn hur länge som helst nu. Och äntligen så sker det haha! Så jag längtar riktigt mycket till Augusti!

15. hur är du som person?
Oj, jag som person är väl rätt galen av mig. Jag älskar att få uppmärksamhet. Jag ställer alltid upp för mina vänner om de behöver prata eller om de har problem. Jag försöker finnas där för allihop 24/7

16. Hur lång är du?
Jag är 1.68 om det stämmer sen sist haha! Det är jätte många som tror att jag är över 1.70 så folk blir alltid lika förvånade när jag berättar hur lång jag är haha!

17. Vad använder du för smink när du ska festa och när du är i skolan?
Hm, alltså det är ju olika. Men jag har faktiskt börjat sminka mig lite mer nu för tiden. Jag älskar smink och jag ser upp till alla som verkligen kan med smink. Önskar jag kunde sminka mig haha.
Till frågan, jag använder oftast bara mascara sen böjer jag mina fransar. Jag målar mina ögonbryn annars ser det ut som att jag inte har några. Puder använder jag för att jämna ut och få bort mitt röda face haha. Jag har slutat använda foundation för jag fick så sjukt mycket finnar av det. Sen använder jag solpuder på kinderna.
Till fester kör jag på svart, eller oftast svart. Jag är kind of beroende av svarta sminkningar. Så då gör jag det bästa av situationen och försöker sminka mig så bra jag kan hehe..



18. Hur många gånger har du varit kär och vad hette den/dom som du var kär i?
Mysig fråga! Jag har varit kär 3 gånger sammanlagt. Jag har haft sjukt många pojkvänner haha.
Min första ”förälskelse” var med Jonatan som jag var tillsammans med när jag gick i årskurs 4 sött va? Vi var tillsammans i tio månader.
Min andra lilla crusch var när jag började sjuan och jag blev tillsammans med Ludwig, jag var jätte kär i honom hihi. Vi var dock bara tillsammans i 3 månader.
Men min första riktiga kärlek var med Christoffer. Mitt x som en del vet. Vi var tillsammans i 27 månader sammanlagt typ. Men vi hade ett avbrott emellan och var ifrån varandra i tre månader.


19. Är du nöjd med din kropp?
Jag är både nöjd och inte nöjd med min kropp haha :)

20. Vad på kroppen är du mest nöjd med :)?
Jag är mest nöjd med min midja tror jag. Eller egentligen hela formen på kroppen. Sen finns det ju förstås nackdelar.

21. vad lyssnar du på för musik? 
Jag lyssnar på låtar som jag fastnar på. Jag har inte direkt någon ”musikstil” jag tar låtarna som de kommer typ.

22. Vad tycker om du om homosexualitet?
Jag har inget som helst emot homosexualitet. Jag vill ha en kompis som är homosexuell faktiskt haha!

23. hur länge har du bloggat?
Jag har bloggat sen Juni 2009. Men bloggen skapades när jag gick i sjuan men då kände jag att blogga var ingenting för mig och jag visste inte ens hur man loggade in. Jag kunde inte ens mina inloggningsutgifter haha. Jag bytte blogg efter att ha bloggat på den gamla i ett år. – Emeiliawesterberg.blogg.se

23. Redigerar du din ögonfärg? Jag har ju sett att du har olika färger på dina ögon på en del bilder. Vad har du för färg egentligen?
Intressant fråga. Mina ögon skiftar färg beroende på ljuset, vet inte om det är så för er också? Jag redigerar alltså inte min ögonfärg. Jag kan ta bilder som är till för att ögon och sådant ska redigeras. Bilderna till vänster är inte redigerade eller några linser. Bilderna åt höger har jag linser på två av bilderna, den mittesta är redigerad.
Min ögonfärg är blågrå,ljusblå

 

Tack för alla frågor, det var ett rent nöje ;)

Kommentarer

Postat av: tusse

Publicerad 2011-03-07 19:30:34

Var gärna med i dagens blogg hos mig klicka bara på länken o anmäl dej :) Jag drar en vinnaren i morgon kväll :)



http://tussex.blogg.se/2011/march/vinnaren-ny-chans-1.html

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela