´

Verkligen hårt

Publicerad 2011-03-18 13:54:22 i Allmänt

Fytusan, hungrig som attans!
Jag har äntligen fått reda på att jag ska bli faster till en underbar liten pojke och jag har fått i uppgift att komma på ett fint namn till lillpojken! Fyfan vad jag är lycklig, går inte beskriva i ord!
Jag har just fotat frisörerna ihop med Rebecca. Första bilderna blev kanon men en del blev helt ljusa för vi råkade ändra iso och skit haha! Det var rätt kul faktiskt, sjukt fina var dom också. Älskade sminket en del hade! Man blev ändå lite avis eftersom man ville stå och visa hur man själv tyckte att de skulle göra! Funderar starkt på modellfotograf!
Så sjukt skönt att jag snart slutar, bara 45 minuter kvar! Nu ska jag njuta lite av min nya bakgrundsbild på mobilen och bara längta! Fem hela månader kvar, kommer gå så fort! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela