´

W/C

Publicerad 2011-03-08 22:15:09 i Allmänt

Gud vad temperaturerna ändras fort!
Smet typ en kvart tidigare från skolan idag för jag skulle träffa Nelly och Victor för att följa med Nelly till Teleborgsslottet. Gick till stationen och väntade på Victor som kom typ jätte sent haha.. Träffade en ny kille, patrik tror jag han hette ? Vi tog oss upp till slottet på typ en timma? Fotade lite eller Nelly fotade skon, mig och Victor haha.
Tog oss ner till TC sen gick vi in på ica, tog bussen ner till stationen och fick vänta en timme tills nästa buss gick igen. Kom hem, träffade Amanda och sen gick vi till gården direkt efter jag hade varit inne en snabbis och bytt jacka. 

På fredag kanske vi ska på bio, jag Nelly, Adam och Victor, höhö fatta pardate? Eller nä, kompisdate med ett par inkluderat typ. Nu ska jag kolla på Flubber sen sova, det har varit en riktigt jobbig dag. Mysig, men jobbig!
Här kommer några bilder från dagen
'

Kommentarer

Postat av: emmy

Publicerad 2011-03-09 12:44:50

gulliga ! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela