´

13½ timmars sömn

Publicerad 2011-05-28 10:10:28 i Allmänt

Jag var helt utslagen igår. Jag somnade redan vid klockan åtta efter ha bastat med mamma och pappa. Somnade först med min O-P på mig och vaknade vid halv ett igen, gick på toa sen tillbaka till sängen och somnade lika fort. Helt galet hur man ens kan sova så länge. Det sjuka är att jag fortfarande är små trött.

Jag ska ialla fall städa mitt rum lite så jag har det gjort. Mamma och pappa åkte just till Oskarshamn till Frank så jag är hemma själv tills imorgon. Eller själv och själv, Victor kommer ju hit senare så själv blir jag ju inte. Måste försöka äta lite frukost också. Mycket att göra känns det som hah.

Hörs väl senare då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela