´

"alltid samma sak"

Publicerad 2011-05-18 14:39:50 i Allmänt

Har varit hemma sen kvart i tolv tiden. Fixade några bilder åt mormor som hon ville ha utskrivna lite större. Tre bilder som var på henne när hon var yngre än vad jag är nu. 

Sitter nere i soffan och kollar på inget mindre än disney channel i min ensamhet. Jag fryser, är trött och vill sova. Men om jag somnar nu så somnar jag ju inte ikväll. Det är alltid samma sak. 

Får se lite hur jag gör med sovandet där. För det är ju rätt långt kvar tills ikväll så jag kanske somnar trots allt?
Det känns som att jag har en nål i mitt öga också, nu igen. Det händer alltid innan jag blir sjuk. Vill inte bli sjuk, men det hade varit skönt att vara hemma från skolan. Slutpratat.. 

Varför ska man lägga ner tid på folk som inte bryr sig att man gör det?

Kommentarer

Postat av: katinkaeriksson

Publicerad 2011-05-18 15:38:40

haha jag hittade hem igen :)

Okej, hoppas du inte blir sjuk nu :(

Postat av: katinkaeriksson

Publicerad 2011-05-18 15:55:31

haha ja ;) men det kändes lite osäkert ett tag :p Ja

det tycker jag du ska göra, inte roligt att vara sjuk :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela