´

badbadbad

Publicerad 2011-05-03 08:09:24 i Allmänt

Jag mår fortfarande sisådär, fattar inte vad som händer med mig. Men det måste vara någonting med hormonerna.
Idag är jag hur trött som helst, gick upp typ tjugo över sex. Somnade på bussen in också. Nu går ögonen i kors på mig och jag är så skoltrött. Inte nog med det så har vi nationella imorgon - NÄR VI ÄR LEDIGA..... Jag hatar att behöva gå till skolan på onsdagarna när jag vet att jag egentligen har all rätt att ligga och sova. Längtar verkligen inte tills tvåan när vi går 5 dagar i veckan!
Den här veckan kommer gå så sjukt sakta, jag trodde det var tisdag hela dagen igår men NEJ!
Tur att jag har så fina vänner som gör så att tiden blir lite mer värdefull i alla fall.

Jag är rätt så spänd inför imorgon också.. Sover hos Victor efteråt också, kommer av längtan!

Lektion nu, hörs senare.
Btw, jag börjar verkligen tröttna på att sitta vid datorn, men jag gör det ändå? Why.. När jag slutar trean kommer jag rulla fram, and that's great!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela