´

candy

Publicerad 2011-05-15 17:34:12 i Allmänt

Vilken otroligt mysig kväll det var igår, och idag var det hur mysigt som helst också.
Efter att vi hade kollat på snövit, Hercules och Kommisarie späck igår så somnade jag väldigt belåten.
Vaknade runt elva idag, skulle egentligen tränat men jag orkade inte stressa iväg till en buss på 45 minuter när jag skulle äta och packa så istället låg jag och Victor och mös i sängen till typ ett sen gick vi och duschade i typ 45 minuter, ur mys. Vi hade inget liv efter det så vi satte på kommisarie späck igen, lika kul idag.

Åt lite middag sen åkte han hem vid fem. Är lite ledsen nu för jag är ensam. Men det var inte alls helt fel att få va med en fin pojkvän i 24 timmar!  Dessutom var det sjukt längesen som vi kunde ligga och mysa så länge utan att behöva stressa iväg till någonting, lite därför jag ville stanna kvar i sängen idag också. Hatar när man inte kan ligga kvar i säbgen och bara va liksom.

Nu funderar jag på att antingen kolla på scooby doo som går på cartoon network eller om jag ska sätta på ringaren i Notre Dame och bara äta godis och slappa. Trots allt söndag. 
Jag älskar dig älskling

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela