´

cry it out

Publicerad 2011-05-02 22:25:29 i Allmänt

Det finns någonting i min kropp som jag vill skrika ut. Jag vet inte vad men någonting är det. Jag blir helt tokig. Jag känner att det är någonting som måste få sägas eller bara skrikas ut, men någonting som även inte vill ut.
Jag vill ställa mig på ett öppet fält, helt tomt inga människor runt omkring mig och bara skrika ut allt som finns innuti mig. Alla problem och det där som stoppar mig från att vara lyckligast på jorden. Tror min kropp har blivit förbannad (alltså inte arg utan typ.. ni vet förhäxad eller något) Egentligen inte men det lät tufft.
Ska nog göra det någon dag, bara gå ut till något ställe och skrika allt jag kan, skulle nog behöva det.
Jag vill inte lägga alla mina problem på dom jag älskar längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela