´

dead

Publicerad 2011-05-23 15:14:59 i Allmänt

Det tar på krafterna att ligga i sängen, ja det är faktiskt sant.. Jag blir helt jävla slut av det, liksom nästan alla muskler slappnar och sen när man väl ska gå iväg så blir man så sjukt trött. Just nu håller jag på att somna. Har precis målat naglarna. Funderar på att slänga på lite färg på mina onoppade ögonbryn som ska fixas senare när jag orkar.
Har varit nere och kikat i kylskåpet och kollat om det finns någonting att äta, inte för att jag är hungrig, jag är mest sugen.
Jag orkar egentligen inte ligga i sängen men det finns ingenting annat att göra. Skulle kunna ta mig ut men jag är för trött för det. Har både ont i halsen och inte ont i halsen. Det kommer lite ibland. Istället ska jag väl ligga kvar här och plugga matte. Kommer somna men jaja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela