´

Engelska nationella klirrat

Publicerad 2011-05-10 13:05:29 i Allmänt

Hemsk natt, hemsk dag. Kan inte gå, kan knappt röra mig. Tårarna försöker tränga igenom ögonen bara för att jag har sån jävla träningsvärk i ljumnskarna, det är så hemskt. Jag fuckade upp allt och gjorde min bästa vän ledsen, vad tänker jag med? Ingenting alls. Du vet att jag är ledsen och inte gjorde det med avsikt.

Iallafall, Engelska nationella är klirrat nu. Har bara muntliga kvar sen matte np. Ett lite för tidigt sommarlov hade inte alls gjort någonting.
Har precis klämt i mig en glass i den här värmen, den hann smälta innan jag var klar typ men jag kämpade och fick i mig det mesta. Värmen är grotesk idag, as skönt.
Så idag ska jag och Felicia avklara första doppet.

Kommentarer

Postat av: katinkaeriksson

Publicerad 2011-05-10 15:03:04

Jaa :D eller vi har städningen kvar i min gamla lgh och nu är det stress med att få allt städat å klart i huset tills på fredag när visningen är :) men snart har vi bara ett boende :D

åh din helg lät mycket bättre :D skulle också behöva lata mig lite :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela