´

forever alone

Publicerad 2011-05-14 00:50:44 i Allmänt

Seg dag idag, åkte till Nelly vid kvart över sju, anlände typ halv åtta. Dom skulle möta mig vid bussen men ingen var där. Smsade, ringde nelly, ringde adam, ingen svarade. Blev lite rädd där ett tag typ. Gick in till gården en sväng och pratade med Ulf en stund. Sen kunde dom komma, nelly adam och emelie.. Sådär lagom sega typ. Vi gick till ica och köpte fanta, godis, chips och cola. Jag köpte bara fantan.. Sen stack vi till sjön någonstans och rökte vattenpipa. Det var inte alls gott idag. Stack hem och färgade mitt hår, så nu har jag en fet jävla fläck i pannan, nice när man ska på dop imorgon va?.. Spelade tecken 5 men kontrollen laggade sönder så jag gick och duschade istället. Nu har jag ätit, så jag ligger ensam i ett kallt och mörkt rum medan nelly och adam ligger inne i hennes rum och myser satan. samtidigt någon annanstans ligger jag och saknar min pojkvän, hans varmta gosiga kropp och hans mjuka läppar.. suck.

Nu ska jag kissa.. sen försöka bli trött, yey.

måste bara tillägga att fredag den 13 är bara skrock. Kanske inte för emelie som nästan bröt foten i cykelhjulet.. slog huvudet i hyllkanten och typ nästan dog när vi cyklade.. förlåt för att jag nästan körde ner oss i diket emelie.. Men du lever ju!

Kommentarer

Postat av: NELLY

Publicerad 2011-05-14 08:55:22

jag trodde att du skulle komma ungefär kvart i åtta, så jag brydde mig inte om att smsa för jag trodde inte att vi skulle bli så sena. Men förlåt för det och förlåt för en tråkig dag du önskar väl hellre att du legat hemma i din egen säng..

Postat av: Emelie

Publicerad 2011-05-14 11:00:49

sv: hahahaha lugnt, man måste ju bjuda lite på sig själv, speciellt när man är så klantig som jag är hahaha xd lite smärta har väl ingen dött av ;p

Postat av: Emelie

Publicerad 2011-05-14 11:47:40

sv: den är lite blå och svullen och gör fortfarande ont men bättre! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela