´

har du kommit nån stans har du sumpat din sista chans

Publicerad 2011-05-03 21:39:45 i Allmänt

Jag har sagt det här förr och försökt mena det. Men på torsdag ska mitt "nynynynya" liv börja. Fixar gymkort på torsdag, så ska gymma med bästavän. Börja simma med mamma och pappa igen också. Börja äta mer nyttigt och röra på mig lite bättre än vad jag gör nu. Vet att ni tänker typ " Asså, du bara säger ju så för det kommer inte hända" Och nä, jag vet att det blir så. Men jag mår dåligt över all annan skit och jag pallar inte må dåligt för min kropp just nu. Så jag ska nog passa på att tjocka mig lite till innan jag börjar ta tag i det här.

Ska nog börja sätta upp lite mål för mig själv! Får väl se hur det går.

Börja ta igen mina egna små träningspass på onsdagarna som jag hade innan jag träffade victor kanske ;)?

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-05-03 23:20:36

Min fina vän bry dig inte på hur andra tänker det är hur du själv tänker som är det viktiga och du är fin som du är de vet du.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela