´

Home

Publicerad 2011-05-01 16:06:02 i Allmänt

Hade riktigt trevligt igår med mina fina. Drog till stan och bowlade med Victor, Nelly och Adam. Victor vann tyvärr med den jävla turen som han hade! Adam tvåa och jag trea. Nelly vann från vårat håll, alltså med lägst poäng. Jag vann första gången tror jag om jag inte minns fel.
Efter bowlingen smet vi till exelle och käkade pizza, eller kebaktalrik. Inte sista gången jag äter där kan jag ju tala om! Vi gick hem till Adam efter det och kollade på 8 mile. Jag somnade "tyvärr".
Victor och jag tog bussen från Dalbo till resecentrum sen gick vi till hans mammas jobb och väntade tills sandsbrobussen skulle gå. Dalbo bussen var knök full så vi fick stå och på köpet fick jag en axel som hoppade ur led typ. Victor var söt och masserade mig när vi kom hem. Somnade runt tre tiden. Idag har vi bara legat i sängen och kan ni tänka er att jag fick frukosten serverad dit också hihi. Fruktansvärt söt pojkvän har jag!
Nu är jag äntligen hemma från att ha suttit på stationen i en timme helt ensam bara för att bussarna från sandsbro inte passar in till mina bussar hem, men vad gör man inte för kärleken?
Nu väntar jag på mat, sen ska jag ta mig en lång varm dusch sen är det ju nästan dags för sängen igen haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela