´

imorgon ENP

Publicerad 2011-05-03 16:39:29 i Allmänt

Kan inte säga annat än *ÄNTLIGEN HEMMA FRÅN SKOLAN!* har varit trött och grinig hela dagen. Varit nära på att börja lipa x antal gånger, men tog mig i kragen och typ lyfte upp mig själv.

Har jobbat med tråkiga saker på median idag. Roligaste var när vi skulle göra hemsida med dreamweaver. Super lätt att jobba i, men ändå jobbigt att skifta mellan alla olika sidor. Lite lättare än när vi fick skriva alla html koder för hand (inte på papper nu då..)
Ska göra klart det arbetet och skicka in det, minns dock inte hur man skulle skicka in det så väntar väl med det.

Imorgon är det dags för det första NationellaProvet för årskurs ett. Inte alls speciellt taggad, inte när det är på engelska heller. Fy det kommer inte gå bra känns det som..


Ska vänta in pappa nu så vi kan äta mat, jag är super hungrig ändå åt jag maten i skolan idag plus en rejäl jävla frukost både hemma och i skolan..

Får hoppas på en bättre kväll än vad dagen har varit.
Får stå ut i skolan i 41 dagar till. Eller inte riktigt, tror det är runt 26 skoldagar kvar eller någonting med tanke på att vi är lediga en vecka i juni (veckan innan vi slutar, yeey)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela