´

mitt Hjärta

Publicerad 2011-05-29 15:25:05 i Allmänt

Varje gång du åker ifrån mig kommer det nästan som en chock. Jag blir nedstämd och blir uttråkad på direkten.
Jag vill få dig tillbaka till sängen, tillbaka i mina armar på en gång.
Du är helt otrolig Victor! Det går att prata med dig om allt utan att någon av oss blir sur.  Jag älskar att samtala med dig, och lyssna på dig när du berättar saker. Jag älskar att ligga och kolla på dig medan du ligger och halv sover.
Varje gång du kysser mig i pannan eller liknande så får jag rysningar över hela kroppen. Inga dåliga rysningar, utan sånna rysningar som gör en varm i hela kroppen.
Du är helt fantastisk älskling, ingen tar så väl hand om mig som du gör.
Även om vi gör så att vi skadar varandra hela tiden så älskar jag att vara med dig. Du är galet bra, och jag älskar dig!

Kommentarer

Postat av: eeeee

Publicerad 2011-05-29 15:54:55

vi har tal i svenskan...&alla ska hålla om religon oh skit så vaölde ja att hålla om anton & va som hänt med han och sånt :D

Postat av: eeeee

Publicerad 2011-05-29 15:57:03

nja ja kommer lipa svär ganska berörande tal :)

Postat av: eeeee

Publicerad 2011-05-29 16:51:20

mihih får väl göra de (a)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela