´

Sommarjobb

Publicerad 2011-05-04 11:57:19 i Allmänt

Fick hem ett brev från volvo om att jag inte blev antagen i år.. attans och jag som verkligen hade sett fram emot att jobba fyra veckor istället för att ligga hemma och sova till tolv varje dag. Ironi. Nä men hade verkligen behövt pengarna men det löser sig på ett eller annat sätt!

Just hemma från NationellaProvet i engelska. Vet inte riktigt hur det gick för jag fattade inte uppgiften riktigt, men det är sånt man märker eller hur? 

Ska ta och packa ner lite kläder i min väska sen åker jag och mamma in till stan och jag ska på undersökning vid kvart över två, spänt. Smiter sen vidare och sover hos min fina pojkvän. Super mys, kommer dock inte bli så mycket mer bloggande idag.
Lite ångest över att jag lämnade min fina dator i skolan också, inte alls det samma att skriva på den här, vi liksom klickar inte längre hihi ;) 

Nä, äta och packa! Vi får höras imorgon. Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela