´

today i give you my happyface

Publicerad 2011-05-24 16:46:04 i Allmänt

Åh vad bra det gick på nationella, jag är faktiskt stolt över mig själv! Jag satt hela tiden ut dessutom, jag stressade inte med någonting! Sen när jag väl hade gett upp hoppet för en uppgift så försökte jag klura ut den en sista gång och då jävlar satt den! Tänk om jag hade gett upp på den då hade jag missat den poängen! Menar, man får ju inte minuspoäng!

Vi fick sluta vid halv två idag, brukar vanligtvis sluta vid kvart över tre.

Träffade finastepojkvännen efter skolan också tillsammans med finastefelicia!

Det här leder till - En helt perfekt dag! Jag är sjukt glad och stolt!

Jag har bara ett prov kvar nu sen är det OVER, FINITO! Och åtta fucking skoldagar kvar!

Nu väntas hemgjord pizza sedan lite till matteplugg kanske?
Eller så tar jag det på bussen in imorgon, ja jo så får det bli!
Här får ni mitt happyface

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela