´

True story

Publicerad 2011-05-31 22:03:03 i Allmänt


Svar; Om du verkligen tror att du kan klanka ner på mig så tror du så himla fel sötnos :) Jag tar inte åt mig åt saker som jag dessutom vet inte är sanna så tyvärr. Att skriva någonting sånt tyder bara på svartsjuka. Man går runt och säger om folk " men shit hur ser hon ut!? Omg fyfan vad ful hon är!!!" osvosv. Men i själva verket är det bara för att man verkligen SKA hitta fel på andra människor. Alla tycker och tänker något ont om alla. Så tänkt själv att du också borde ha något fel eftersom att du springer runt och letar fel på andra. Börja med dig själv istället gullet :)
puss på dig

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-06-01 08:20:28

ta inte åt dig av sådant, det är förmodligen bara en ensam tjej som har varit din vän som är väldigt osäker utan dig.

Postat av: elin

Publicerad 2011-06-01 21:17:11

men gud vilken patetisk nolla xD Vågar bara sitta framför skärmen och skriva men om han/hon skulle träffa dig skulle han/hon va tyst som en mus ;)

Postat av: eeeee

Publicerad 2011-06-02 20:50:07

åååååååååååååååååhåhåhåhå så sur ja blir.



äckelidiot.



"Börja hitta felen på dig själv innan du hittar felen på andra."



finns de ett ordspr¨k som heter hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmhmm



du är fin som du är de vet du med pusspuss

Postat av: emma

Publicerad 2011-06-06 21:53:26

Men du är ju snygg som fan, ta ingen skit! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela