´

Ångest och massa tänkande

Publicerad 2011-11-04 13:41:00 i Allmänt

ÅngestÅngestÅngest... Jag vet inte hur jag kan må som jag mår idag, hur jag kan ha en sån känsla som inte går att beskriva. Tycker det är sjukt. 
Får panik och ångest över att jag ligger i sängen sista lovdagen. Jag borde ju göra någonting men jag orkar inte. Och jag vet verkligen inte vad jag ska göra. 
Jag ligger och stör mig på saker och ting. 

* Hur mycket man ser att Brittan mimar i sina musikvideos
* Hur mycket jag hatar när folk frågar om jag saknar "dig". Live and let go var det va? 
* Hur det kommer sig att jag alltid är ensam på lov och helger? What's up med det. 

Finns nog en del saker till i huvudet som jag skulle kunna rabbla upp men inte orkar. 

Det som stod på displayn igår fastnade verkligen i huvudet.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-11-04 16:55:35

Hur är det mellan dig och din före detta pojkvän Kristoffer? man har ju läst i bloggen om att ni har börjat umgås igen.

Gammal kärlek rostar aldrig sägs det ju!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela