´

Första julklapparna fixade!

Publicerad 2011-11-25 15:51:06 i Allmänt

Pappa och jag körde runt och köpte saker till toaletten idag. Köpte även mina två första julklappar, en till Jasper och en till mamma. Jag undrar om det är nu det kommer till den punkten som jag börjar skämma bort min brorson? Får väl se vad min budget säger!  

Utvecklingssamtalet gick bra, fick se mina gamla betyg från ettan!  
Kom på då, när jag fick se dom, att jag fick mvg i datorkunskap! Duktigt. Fast, alla fick ju mvg i det typ. Sen var det inte alls fel att jag fick vg i alla andra mediaämnen, dock bara godkänt i matte, svenska, engelska och idrott. Förtjänade nämnligen vg i både engelska och idrott. Meeen så går det med mindre bra lärare!
Ligger tydligen jätte bra till i alla ämnen just nu också. Skönt att höra. 

Men nu är ju frågan då, ska man sova en stund och sen plugga? Får ju mer energi att plugga med sen om jag sover nu.. Det är ju trotsallt fredag.  

Söt bild, blir glad när jag ser gamlingar som är lyckliga :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela