´

Frågan är då - varför?

Publicerad 2011-11-30 10:24:13 i Allmänt

Har sovit så sjukt skönt i natt. Men jag vaknade lite för tidigt. Mitt alarm har inte ringt än, har varit vaken i en och en helv timme nu och min klokca ringer om tio minuter ungefär. Har inte gjort ett dugg sen dess att jag vaknade. Jag ska dricka mitt te och sen äta något innan jag åker. 

Åker till Rottne direkt efter skolan och sover hos Nelly, var ett tag sen nu. Och äntligen är toaletten klar här hemma! Nu ska det bara dit lite detaljer som krokar, speglar, lampor osv! Vi hörs väl senare för nu ska jag fixa lite saker! Pusspuss

Kommentarer

Postat av: emmy

Publicerad 2011-11-30 12:48:56

visa hur de blev :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela