´

*hosthost*

Publicerad 2011-11-24 12:14:34 i Allmänt

Fyfan vilken hemsk känsla jag fick i kroppen när jag vaknade idag. Näsan kunde jag glömma att andas igenom. Halsen och munnen var helt uttorkade efter att jag hade sovit och andats med öppen mun (Jag gör aldrig det i vanliga fall)
Drömde så sjuk dröm i natt, igen. Hatar det.
Önskar jag fick vakna upp bredvid han den där väldigt fina killen som senast kysste mig innan han gick iväg till bussen, Miss you! Det är hemskt att inte få träffa honom på såååhär länge, måste se till att underhålla mig själv på något sätt hrm.  
Måste se till att bli frisk nu.. Vill ut och röra på mig och inte ligga inne i sängen hela dagarna. Får se om jag är tillräkligt frisk ikväll för att ta mig ut och träffa Amanda, eller rättare sagt pigg nog för att gå ut ikväll så jag kan gå till skolan imorgon. Dvs, går jag ut ikväll - skola imorgon! 
Äsch, ska se till att plugga lite alla fall. Hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela