´

Jag går sönder

Publicerad 2011-11-16 20:52:32 i Allmänt

Minns inte om jag har sagt att min tumme är helt fucke'd up? Hela handleden är svullen inuti armen, lederna eller vad det är, är stenhårda. Trodde Julia och Ellen skulle dö när dom kände på min arm haha. 
Nyss märkte jag att jag har ont i armhålan? Alltså armhålan av alla ställen. Sträckte jag mig på idrotten eller vafan är det som händer med mig? (Julia, jag vill inte höra att du säger eller skriver något om att det är cancer för då dödar jag dig)

Nu ska jag måla mina naglar, varav en nagel gick av idag SUUUUUCK! Är det inte typiskt, varje gång man får längden så går dom av. Tur att det var den kortaste som gick av och inte någon av dom som är längst. 
När jag får lite längd på mina naglar så är det hur stor grej som helst för mig eftersom att jag aldrig har haft långa naglar. Hrm, jaja! Måla naglarna, skicka godnatt sms till pojken och sen sova. Låter finemang! 


Ritade den här förra veckan eller när det var, något liknande jag vill ha på axeln!

Kommentarer

Postat av: Julia

Publicerad 2011-11-16 22:13:40

jag brukar också få ont i armhålorna när jag överanstränger mig :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela