´

Julklappppppp p

Publicerad 2011-11-28 15:48:21 i Allmänt

provet gick suveränt, skrev det på fem minuter sen gick jag. 22 frågor och jag svarade på allt utom 2, sen gissade jag på tre frågor tror jag.. Kanske fler, men det känns som att jag gjorde bra ifrån mig. Hela klassen satt och lipade över hur svårt det var, kanske bara va jag som inte tyckte det var särskilt svårt. 

När jag hoppar så känns det som att min tand ska flyga ut, varför? Känns jätte konstigt haha. Jag har ont i magen, eller inte ont eller jo men det bubblar typ i sidan av magen, creepy. Jag ska ta och slänga på mig mina bebismjukisbrallor så är jag redo för en timmes zumbapass sen vid sex! Btw, jag önskar mig en sånhär i julklapp i år igen. Lite annorlunda är den det här året dock


Hehehe, skulle kunna döda för att få den. Nä inte riktigt, kanske en geting eller något. Tror faktiskt på den, vill forma min rumpa lite!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-11-28 16:23:41

roompaaah

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela