´

osynliga länkar

Publicerad 2011-11-23 13:00:57 i Allmänt

Är hemma idag, så skönt att sova. Mindre skönt att sova när man inte kan sova pga helt igentäppt näsa.. Vaknade redan vid nio första gången idag, gick ner och försökte få ut allt snor från näsan, gick ju sådär.  

Jag är så sjukt sugen på att börja träna, simma varje söndag och sen lite annat. Har börjat läsa en bra mattips och träningstips-blogg, blir både inspirerad och taggad. Läs den här >( http://svettlukt.se/ )< läs den här (Jag vet att mina länkar inte syns, men jag orkar inte gå in och fixa det he..

Ska dricka upp mitt te och sen ska jag.. Ligga kvar i sängen och sen ska jag ta tag i mitt rum. Byta sängkläder, städa plockaupp skit från golvet, om jag orkar. Men känns så äckligt i hela rummet så vafan.

Kommentarer

Postat av: NELLY

Publicerad 2011-11-23 13:41:15

haha fan vad sjukt! har också precis börjat följa den bloggen, och man blir helt peppad av den! kompistelepati på hög nivå

Postat av: emma

Publicerad 2011-11-26 12:47:11

hej, vilken fin blogg!

allt bra med dig ? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela