´

Revolutionary road

Publicerad 2011-11-23 20:03:23 i Allmänt

Blir hemma imorgon också, eller skrev jag det innan? Kanske, orkar inte kolla. Men nu vet ni, även om ni redan visste.  
Tog en snabb bastu innan med mor och far, det verkade inte hjälpa mot förkylningen. 
Jag hostar mer än förut, halsen gör även ondare och snoken rinner så det står härliga till.  


Fick höra av mamma innan att hennes jobbarkompisar läser min blogg, hur kul är inte det. Hon sa att dom hälsade till mig att jag hade en bra sida! Well, det tackar jag för :)

Ligger och glor på tv, ska nog starta Revolutionary road, en film med Kate Winslet och Leonardo DiCaprio

Tänkte såhär då, eftersom att jag är besatt av Titanic med dom två i huvudrollen så kanske den här filmen också är bra! Gillar ju romantiskskit!
Imorgon måste jag plugga.. Crap, jag som skulle plugga idag. Trir jag glömde det. Rackarns. Jaja, jag brukar ju inte lägga ner energi på det så vad är det för skillnad nu! 

Kommentarer

Postat av: bea

Publicerad 2011-11-24 11:13:57

Hej :)

Tack för din kommentar i min blogg, kommer att svara på den senare ikväll :) .



Ville bara tipsa om att du kan vinna en klocka som jag har värde 1000 kronor :) Vinnaren får även skicka in en bild på sig själv med klockan och göra ett helt inlägg om sin egna blogg :)

Tävlingsinlägget hittar du här:



http://svettlukt.se/2011/november/vinn-en-lyxklocka.html



Hoppas du vill vara med :)

Kram Bea

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela