´

Trasig toastol!

Publicerad 2011-11-06 11:41:18 i Allmänt

Känner att det blev lite mycket alkohol igår. Inte för min del, Tobbe tyckte jag var tråkig som bara drack cola.. 
Klockan ett i natt fick dom byta vår toastol som sprack?! Haha dör... 

Jag låg i sängen och försökte sova men det gick ju inte direkt. Efter en stund kommer Tobbe upp 
"Sover du?"
Jag- Nä -.-
Han- Okej.. 
Jag- mm.. 
Han- ville bara säga att toastolen är bytt för den gick sönder. 
Jag- jo tack märkte nog det. 
Han- Gråter du? 
Jag- Haha nä?
sen började han tjabba om det.. Sen skulle han stänga av min tv men hittade inte rätt knapp.. Åh herregud vilken natt. 
Väntar på att mamma ska nyktra till lite så vi kan gå bort till mormor och slutföra jobbet.. Hade gärna legat i sängen hela dagen, men inte då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela