´

Börja spara snyggt

Publicerad 2011-10-09 20:49:45 i Allmänt

Köpte ju den här sjukt tuffa tavelramen idag. Two in one så att säga. Det är även en spargris. Eller en spartavla. 
Praktiskt för mig som faktiskt sparar mina pengar. Alla mynt och små sedlar ska in.. Mestadels mynten. Ska även börja lägga undan 100 varje månad. Försöka med det i alla fall. Älskar att spara, känner mig så duktig. 
Nu tänker ni säkert "men hon kommer ju bara att öppna där bak och ta pengarna" svar- Ja, det kommer jag göra om det är AKUT. MEN då måste jag först hämta en skruvmejsel nere i källaren, och vem orkar gå ner dit ;)? 
Tror det är en av dom mest praktiska saker jag köpt!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-11-06 17:10:03

I vilken affär köpte du tavlan och vart? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela