´

Bra VS dåligt

Publicerad 2011-10-25 11:36:30 i Allmänt

Att man kan må så bra men ändå må så jävla sämst. - Sinnet mår kanon men kroppen mår skit rent ut sagt. 
Vakna med helt igentäppt näsa, ta nässpray och sen blir det som en hel kran. 
Jag börjar bli trött på att vara hemma nu. Varit hemma sen i fredags (eftermiddag)  och knappt varit utanför dörrarna. Måste ta mig ut och få frisk luft tror jag. Åker nog till Nelly ikväll sen bussen därifrån till stan imorgon. Måste tillbaka och fixa intervjun, sen är resten nästan skitsamma. 

Vad jag nu ska med en jävla intervju till angående företagets internkommunikation går till? Om jag själv visste vad internkommunikation betydde så.  

Ska luta mig tillbaka, dricka mitt te och sen spela the sims tror jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela