´

Fiskelycka!

Publicerad 2011-10-09 19:03:52 i Allmänt

Dödstrött. Kanske skulle börjat med ett "Hej" men nä. 
Riktig fiskelycka den här gången. Det slutade med att vi åkte ifrån Tranemo med 7 lagom stora regnbågar! Tappade även 5 stycken, synd på det.
Kom hem idag vid fyra tiden. Tog längre tid än jag trodde. Lämnade campingen halv elva, sen åkte vi till fyndlagret och strosade runt där i 40 minuter. Körde ifrån Tranemo runt tolv tiden. Stannade vid Värnamo och drog donken. 
Stannade i Växjö hos min kära bror, sen körde vi därifrån vid halv fyratiden. 

Gick direkt hem till frugan och kollade på tv. Saknat henne en hel del, hon åkte till London förra fredagen tror jag det var.. Lagom mycket avundsjuk blev jag. 
Gick ner till Millis med Jonatan och Amanda sen vidare hem till dom och tjockade oss med millismat. Får träna lite extra i veckan heeeh.. 

Mycket bra bilder från helgen blev det inte heller. Orkar inte släpa med mig en fet kamera från stugan till andra sidan campingen(sjön).. Måste därför köpa en lite mindre lättare kamera! 

Well, ska hoppa in i duschen, spika upp en tavelram (astuff) sen välja kläder tills imorgon.. Mycket att göra innan man kan sova. 
Bild på nödvändiga och onödiga saker jag köpte idag. 
Stressboll - Onödigt
Strumpor - Nödvändigt
Parfym - Sådär nödvändigt
Rouge - Onödigt
Tavelram(sparbössa) - Nödvändigt
Lösfransar - Onödigt men kul
Kodlås - Nödvändigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela