´

Höstbilder

Publicerad 2011-10-03 21:01:04 i Allmänt

Somnade visst lite. Somnade halv sex typ, vaknade kvart i sex av att pappa skrek. Gick ner och åt sen upp och la mig igen - Smart. Tog en dusch och nu ligger jag i sängen igen. Kommer never ever somna ikväll, känner det på mig. 

Ska fixa fram min höstbild som blir min läxa till imorgon. Får leta upp den och hoppas på att jag hittar den.. Annars får jag ta något annat *Letar...Letar...Letar...* HAHA! Hittade den. Återigen får det bli en bild på min bebis
Jätte,jätte,jätte gammal bild som jag har tagit. Tror det är huvudsaken att det är jag som tar bilderna jag lämnar in?
Hittade även den här som knäpptes förra året ungefär samma datum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela