´

Illamående och kyla, vilken kombination

Publicerad 2011-10-26 14:11:03 i Allmänt

Tjosaan, vädret ute suger ganska hårt. Lite därför man sitter inne i värmen. 
Åkte hem vid tio i elva idag efter att nästan ha spytt lite här och där på jobbet. Okej jag spydde aldrig men jag mådde riktigt illa. Skar mig dessutom på en jävla kartong? Tror tummen förlorade allt blod, illa.  

När jag kom hem satte jag mig vid datorn och noobade the sims en stund (endast tills datorn inte orkade mer) Hade nog fortfarande suttit där. Den stationära är lite allmänt cp om man säger så.  

Sov hos min fina Nellpell i natt också, gud så mysigt det var. Och återigen började hon prata i sömnen. Hon pratade med sin storasyster Alexandra.. "Hur länge har du legat där nere då? Alexandra? Hur länge har du legat där nere?, jaha fett!" Hon är lite söt ibland.  

Ska ta mig en powernap tror jag, sisådär en halvtimme? Får se om jag är hemma imorgon också. Tror det är likabra så jag blir helt frisk. Får gå dit och fixa intervjun på fredag.. Skulle gjort den idag men något kom visst ivägen. Suger lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela