´

Invaderade livet

Publicerad 2011-10-24 12:09:02 i Allmänt

Vad hände med inlägget jag skulle skriva igår? Tror jag glömde bort det. 
Jag är hemma idag, fick något liknande feber igår. En bra början på ont i halsen och nysningarna invaderade mitt liv.

Älskar att ligga på kvällarna och skriva sms så det ryker om tummarna, dock har jag inte många gratis sms kvar. Ca 500? Jag undrar hur dom ska räcka till den 1a november.  

Funderar på att starta den stationära datorn för att se om The sims fungerar. Menar bara att man måste ha något kul att göra om man har tråkigt och inte orkar anstränga sig så mycket. Tur att "febern" har gått ner lite alla fall, mår inte alls lika dåligt idag som igår. Höll på att trilla i bastun igår för jag blev så yr. Känns väldigt lyckat!

Kommentarer

Postat av: Lucas Gustavsson

Publicerad 2011-10-24 12:38:39

Anmäl dig till dagens blogg och ta del av mina 2000 läsare per dag om du känner för det :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela