´

Livet går vidare

Publicerad 2011-10-20 17:37:30 i Allmänt

Jag skar mig lite på tummen idag av någon orsak, såg att det var lite blod men jag har hört att livet går vidare. 
Det var cirka 2 cm långt hack och cirka 8 mm djupt. Man såg typ inälvorna. Ah okej jag var lite ironisk. Det var typ 3 mm långt och.... 0.05 mm djupt eller något. Och man såg inte alls inälvorna. 

Hade kolonial hela dagen, eller mejeri och kolonial. Bärabärabära. Skönt att slippa göra alla vagnar själv, var nästan hela dagen med min andra (tredje?) praktikkompis, Mattis heter han och går i nian. Nu vet ni vem han är. 
Blev rätt lagom sugen på chips och sånt tjockt efter att ha tömt nästan 5 vagnar med bara chips och godis. Tjockt. 

Påtal om tjockt, väntar på mat nu. Sen ska jag ut och träffa min Amanda. aamanda, aamanda ja tiden stannar när hon går förbiii ååå amandaa. 

Något liv? - nej
meningen med inlägget? -  Ingen aning
Trött? - Ja. Därav inlägget. 

Tror bestämt att det är fredag imorgon. Det vill säga helg efter jobbandet. Ja, det är fett

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela