´

Pyret och jag

Publicerad 2011-10-19 18:25:46 i Allmänt

Bebisen, bror och Emelie är här på besök. Så sjukt vad den lille godingen växer. Nästan så man hör hur det knakar. 
Väntar på att bastun ska bli klar så jag kan få tvätta mig efter dagens slit bland allt kött och alla frukter osv.  

Vädret ute är inte speciellt fint, blir så trött på det här. Och jag som sa i måndags "Tycker inte det har regnat så mycket den här hösten ändå." Sen nu ska det regna varje dag bara för det. Tack karma.  

Ska ner och gosa med pyret en stund! Happiness!

Kommentarer

Postat av: NELLY

Publicerad 2011-10-19 21:32:38

JAHA SÅ DET VAR DU SOM GJORDE ATT DET REGNADE PÅ MIG TACK SÅ MYCKET DÅ

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela