´

tacksam helg

Publicerad 2011-10-02 20:57:27 i Allmänt

Då var den här helgen slut. Känns som att det var fredag igår, vart tar dagarna vägen egentligen? 
Var så jävla trött i fredags efter jag kom hem från skolan och hade ätit och så. Gjorde mig i ordning lite väl sent så jag fick stressa. Gjorde inte så mycket, låg mest i sängen och pratade med Christoffer.
Igår gjorde vi kyckling och pommes.. Kycklingen smakade nästan bara vitpeppar och pommesen blev lika hårda som chips. Så maten var inte direkt någon höjdare, man blev mätt iallafall. 
La oss i sängen och slappade en stund sen gick vi ner och bakade. Gick upp igen och kollade på tv sen somnade jag. Vaknade tiotiden idag, gjorde frukost och gick upp till sängen igen. 

Kortfattat och bra, nu ska jag dra på någon film och sova. Helt otroligt att jag är trött. Hörs imorgon gullisar.
Jag saknar min lilla fis

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela