´

Torsdag två dagar tidigare.

Publicerad 2011-10-27 12:39:05 i Allmänt

Vaknade för en halvtimme sen, hur skönt? 
Ska spela sims hela dagen tror jag. Inte hela kanske. Lovade nästan pappa att jag skulle dammsuga huset så får nästan göra det för att göra honom stolt. 

Vaknade med ont i halsen idag, vafan? Förkylningen är i stortsätt över och så jag jag ont i halsen? Inte okej. Måste bli frisk inför helgen ju.. 
Har för mig att jag var sjuk sist jag var i ullared också haha.. Men en förkylninghar inte stoppat mig för något sånt innan. 
Helt sjukt vad den här veckan har gått sakta. I tisdags trodde jag att det var torsdag då det skulle bli onsdag.. Hur segt är det när det är torsdag idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela