´

åtta och en halv timme sen

Publicerad 2011-09-22 20:53:05 i Allmänt

Återigen dålig bloggning. Åtta och en halv timme sen, IGEN. Tror det är något med mig och åtta timmar. 
Gick till gården med frugan innan. Drack te, sydde dit knapparna på min jacka och gick till mormor och åt smörgåstårta. Gotte. Ligger i sängen nu, och imorgon ska jag nog va hemma. Ont i huvudet som fan. Dunkar lagom mycket. Man kan ju trotsallt få ett litet migrän anfall precis innan bussen ska gå. Nä men fan. 

Blev indelade i olika redaktioner i skolan idag. "Webb 2" blev jag med i tillsammans med bland annat Julia, måns, Emma, Claes och Flish. "Topbrallis.se" heter vi till en början. Brallis var en tolkning av ordet pingla typ. 
Tror det kan bli ett roligt projekt. Ska hålla på med det i 15 veckor!? Sjukt ju. Hoppas vi får många läsare sen när den startar upp bara! 

Ska glo på några avsnitt av andra avenyn nu! Chiao!

Kommentarer

Postat av: kattisEriksson

Publicerad 2011-09-23 11:44:17

sv: Oj haha, ja tänk om en annan också kunde växa så mycket :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela