´

DIE HOMEWORK!! DIE

Publicerad 2011-09-26 17:58:24 i Allmänt

Har äntligen gjort klart svenskan! Nu har jag bara dom roliga uppgifterna kvar, vilket betyder FOTO! Sitter nere i köket och försöker fixa alla mina fotouppgifter som jag inte har gjort än.. Tre veckor försent för att jag inte fattade uppgiften, Great! Sitter och vräker i mig vindruvor och gottar mig i alla fall. 
Chill vecka, denna dagen i skolan är avslutad, 6 dagar kvar. Imorgon har vi rörligbild och foto. Onsdag har jag bara idrott. Torsdag är jag ledig. På fredag har jag naturkunskapsprov och mediakomunikation, sen ska jag hem och mysa. Hemma själv hela helgen också, FF!!!!!! Mamma och pappa åker till Öland på fredag eftermiddag, kommer hem söndag eftermiddag vilket betyder att jag får laga mat själv.. Oj
Min bäse

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela